Serwis
Każdy wykorzystywany w firmie system informatyczny wymaga bieżącego wsparcia, rozwoju i pomocy w sytuacjach nietypowych. Jako autorzy systemu CMMS plan9000.net świadczymy usługi opieki autorskiej, zapewniamy jego stały rozwój oraz dostosowujemy go w miarę potrzeb do specyficznych oczekiwań użytkowników, zapewniając naszym klientom maksymalny komfort pracy z wdrażanym przez nas systemem. Usługi te świadczymy w ramach opieki serwisowej.
Wersja podstawowa serwisu :
- Udostępnianie przez 4TECH poprawionych wersji programów, w których działaniu użytkownicy wykryją działanie niezgodne z dokumentacją
- Prawo do otrzymywania nowych wersji (upgrade) oprogramowania.
- “Hot line” – możliwość korzystania z konsultacji, udzielanych telefonicznie lub drogą mailową, służących:
- pomocy w przypadku trudności w wykonywaniu prostych prac operatorskich
- pomocy w zabezpieczeniu systemu w przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania
- pomocy w diagnostyce problemów związanych z działaniem programu
- wyjaśnianiu wątpliwości użytkowników co do sposobu działania programu
- “Serwis zdalny” – możliwość korzystania z połączenia zdalnego (np. poprzez sieć Internet) do wykonywania:
- instalacji nowych wersji (upgrade) programu u użytkownika
- drobnych prac z zakresu obsługi programu oraz oprogramowania narzędziowego i systemowego
- pomocy w zabezpieczeniu systemu w przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania
- pomocy w diagnostyce problemów związanych z działaniem programu
- naprawy błędu bezpośrednio po ustaleniu przyczyn i wykonaniu korekty programu
- wskazaniu użytkownikowi sposobu rozwiązania zaistniałego problemu
- Gotowość 4TECH do:
- realizacji szkoleń w siedzibie 4TECH lub klienta, w zakresie użytkowania programu
- usuwania skutków awarii innych niż błędy programu
- realizacji prac modernizacyjnych programu.
Wersja rozszerzona serwisu:
- Pakiet podstawowy
- Instalacje nowych wersji (upgrade) oprogramowania
Użytkownicy systemu CMMS plan9000.net w ramach serwisu mają możliwość korzystania ze wsparcia oferowanego przez 4TECH w zakresie bieżącej obsługi systemu oraz diagnostyki i rozwiązywania problemów związanych w użytkowaniem systemu. Umowa serwisowa gwarantuje Klientowi ustalone, preferencyjne stawki z tytułu wykonywanie prac dodatkowych.